Pozycjonowanie a sprzedaż

Pozycjonowanie pozwala na uzyskanie lepszej oglądalności i widoczności dla twojej strony internetowej. Bardzo ważne jest zwłaszcza pozycjonowanie sklepów. Bez wykonania tej czynności, możemy zapomnieć o wysokich wynikach sprzedaży.

Pozycjonowanie a decyzje zakupowe

Twoi klienci używają wyszukiwarek do wyszukiwania. Wysokie rankingi SEO pozwalają edukować potencjalnych klientów. To pośrednio buduje zaufanie, ale co najważniejsze pomaga im podjąć świadomą decyzję. Pozycjonowanie stron znacząco wpływa na decyzje zakupowe. Wynika to z rozwiniętego zaufania i wiarygodności.

Pomijając konwersje, pozycjonowanie sklepu internetowego zbuduje również kapitał twojej marki. Innymi słowy, pozycjonowanie sklepu pomoże ludziom poznać Twoją markę. Świadomość jest ważna, ponieważ osoby odwiedzające Twoją witrynę mogą nie zawsze być gotowe do zakupu. Jednak wiedząc o swoich ofertach, mogą je kupić w najbliższej przyszłości.

SEO zwiększa ilość klientów

Pozycjonowanie stron internetowych jednocześnie zwiększy liczbę punktów przypisywania klientów. Atrybucja to liczba wyświetleń twojej marki przez odbiorców. Im więcej razy zobaczą Twoją firmę, tym większe prawdopodobieństwo, że dokonają zakupu. Silne pozycjonowanie sklepów internetowych pomoże Ci znacznie zwiększyć liczbę punktów kontaktu z potencjalnymi nabywcami. SEO przewyższa płatne reklamy.

Wynika to z faktu, że bezpłatne wyniki SEO uzyskują 90% kliknięć. Wielu użytkowników wyszukiwarek często pomija płatne reklamy. Jest to najprawdopodobniej spowodowane ich zaufaniem do algorytmu Google. Inwestując w SEO, prawdopodobnie zyskasz większy ruch niż reklamodawcy korzystający z tych samych słów kluczowych. Paradoksalnie pozycjonowanie jest zatem tańsze.