Zalety pozycjonowania sklepów

Zalety pozycjonowania sklepów

Pozycjonowanie to jeden z najprostszych i paradoksalnie najtańszych sposobów uzyskania widoczności w sieci.

SEO zwiększa liczbę polecanych klientów

Jedną z zalet, jaką ma pozycjonowanie stron jest to, że zwiększy liczbę skierowań do Twojej witryny. Zyskasz więcej poleceń stron internetowych z wyszukiwarek. Ponadto osoby odwiedzające Twoją witrynę prawdopodobnie skierują Twoją witrynę do znajomych.

Co więcej, pozycjonowanie sklepu jest mierzalne. Możesz mierzyć swoje konwersje i źródło konwersji. Możesz także mierzyć postęp w rankingu witryny i ruch organiczny. Dzięki odpowiednim narzędziom będziesz w stanie zmierzyć, które słowa kluczowe wyszukiwania są najbardziej wartościowe dla Twojej firmy. Tym samym możesz zoptymalizować pozycjonowanie sklepów.

SEO napędza sprzedaż offline

Czy Twoi klienci szukają informacji w Internecie przed odwiedzeniem Twojego sklepu? Oczywiście, że tak! Ponieważ większość ludzi prowadzi badania online, pozycjonowanie sklepów internetowych prowadzi również sprzedaż offline. Wynika to z tego, że klienci używają wyszukiwarek do przeprowadzania badań, ale mogą odwiedzić Twój sklep lub zadzwonić, aby faktycznie kupić Twoje produkty.

Dlatego pozycjonowanie sklepu internetowego jest głównym czynnikiem przyczyniającym się do zwiększenia sprzedaży offline. Ostatecznie SEO jest bardziej opłacalne niż reklama płatna. W rzeczywistości średni CPC (koszt za kliknięcie) dla wszystkich branż wynosi 2,32 USD. Po co wydawać pieniądze na stronę, która może być wyświetlana, gdy możesz poprawić swoją pozycję w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, stosując skuteczne SEO?